Interweb

  • Forside
  • Betingelser for brug af Interweb.dk
  • Sådan indsender du en artikel
  • Kontakt
Du er her: Forside / Diverse / Internet markedsføring / Portrait, Silverpop – Vellykket marketing kræver sit redskab

Portrait, Silverpop – Vellykket marketing kræver sit redskab

13. august 2015 af samuix Skriv kommentar

Kom tæt på dine kunder

I den digitale tidsalder foregår en stor andel af dine kunders kommunikation via e-mail og sms. Udnyt den nemme adgang til de digitale medier til at komme tættere på dine kunder, så du i større grad kan levere de ydelser og produkter, som de efterspørger. Jo mere du lytter til dine kunder, jo bedre bliver din forretning. Det er ikke længere nok at tæppebombe dine kunder med undersøgelser og kampagner. Din kunderelation skal i dag være målrettet, relevant og engagerende for kunden. Det kan virke som en uoverskuelig opgave at etablere og opretholde en personlig kontakt med alle dine kunder, men der findes heldigvis CRM software, som kan hjælpe dig et langt stykke hen ad vejen.

Portrait Dialogue

Her får du et stykke software, der tager udgangspunkt i kundeengagement og interaktive løsninger. Portrait Dialogue fokuserer ikke blot på mersalg og kampagner, men kan bruges til at håndtere en tovejs-dialog med dine kunder gennem alle faser i kunderelationen fra spørgeskemaer til sms og e-mail kampagner. Med baggrund i en database opbygget af de data, som du har identificeret som afgørende for kunderelationen, kan dialogen i høj grad automatiseres, uden at det går ud over den autentiske følelse af en tovejskommunikation. Foruden at give dine kunder en personlig behandling, der er perfekt timet og relevant for ham, optimerer du også effektiviteten af din markedsføring og reducerer din virksomheds arbejdsbyrde med at vedligeholde kunderelationerne. Brug Portrait Dialogue til at kommunikere med dine kunder på tværs af tid og platforme. Du kan nemt planlægge, udføre og løbende justere din kundekommunikation, så du hele tiden rammer dine kunder med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt.

IBM Silverpop

På baggrund af cookies kan du med IBM Silverpop målrette dine spørgeskemaer og e-mails til dine kunder i så høj grad, at du kan kommunikere på de tidspunkter, hvor der er størst chance for, at dine kunder vil læse og agere. Softwaren analyserer hele tiden dine kunders adfærd, så du kan skræddersy din kampagne i detaljer. Med IBM Silverpop giver du også dine modtagere mulighed for at tage en pause fra din mailingliste. Det er med til at fastholde dine modtagere, fordi de ikke behøver at melde sig helt fra eksempelvis et nyhedsbrev, som de finder interessant, men som de i en periode ikke har tid til at læse. En anden af IBM Silverpops styrker er den innovative tilgang til mobilteknologien. Med mere end seks milliarder mobilenheder i verden er der her et unikt potentiale, som du med IBM Silverpop kan udnytte let og elegant.

Et redskab til vellykket marketing

Mange store og større virksomheder i hele verden har for længst indset, at markedsføring og kundepleje skal være personlig og relevant for den enkelte. Automatiserede, men målrettede processer gør det muligt at opretholde oplevelsen af en tovejskommunikation med kunden i centrum. Det personlige engagement er ofte det, der gør hele forskellen mellem middelmådig og succesfulde kundeinteraktion og –fastholdelse.Ved at udnytte den moderne teknologis muligheder kan du bevirke, at din virksomhed opleves som professionel, nærværende og engagerende. Det kan ses på bundlinjen.

Fastholdelse af dine kunder

Skal du have mest ud af din marketing og tiden der er forbundet med det, bør du bestemt have et fokus på potentielle kunder og hvordan du fastholder dem – det er ofte svært og vældig tidskrævende. Derfor er det vigtigt helt fra starten af, at du laver en gennemtænkt marketingstrategi. På den måde undgår du at bruge unødvendigt tid og energi på noget, hvor ROI´en alligevel ikke kan betale sig. For mange kan første gangs investeringerne indenfor marketing virke store, og for nogen ligefrem så skræmmende, at det helt afholder dem fra at gøre noget. Gør dig derfor nogle tanker om, hvad du mener din forretning er gearet til, inden du går i gang.

Skrevet i: Internet markedsføring, Online Markedsføring, salg - Marketing, Software Tags: IBM Silverpop, marketing, online markedsføring, Portrait Dialogue

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

CAPTCHA
Refresh

*

Kategorier

  • Abbonement
  • Affiliate
  • Aktier
  • Alt det andet
  • Alternativ behandling
  • Andet
  • Asien
  • Aviser
  • Blogs
  • Børn
  • Børnetøj
  • Børsen
  • Bredbånd
  • Computer
  • Destinationer
  • Det frække
  • Diæt
  • Diverse
  • Diverse guides
  • Elektronik
  • Erhverv & Økonomi
  • Erhverv nyheder
  • Europa
  • Familie
  • feature
  • Fest
  • Film – Fjernsyn
  • Fitness
  • Forretning – Karriere
  • Forsikring
  • Fritid & Rejser
  • Google
  • Google Adwords
  • Gratis underholdning
  • Guides
  • Hardware
  • Helbred & Motion
  • Historie – Kultur
  • Hobby
  • Hus & Have
  • Ikke kategoriseret
  • Indendørs
  • Indland
  • Informationsider
  • Internet markedsføring
  • Karriere
  • Kærlighed
  • Kontorartikler
  • Købs Guide
  • Kunst
  • Kunst & Kultur
  • Lån
  • Ledelse
  • Legetøj
  • Legetøj
  • Levestil
  • Medicin
  • Medier
  • Microsoft
  • Mobil Information
  • Mobiltelefoner
  • Mobiltelefoni
  • Møbler
  • Møbler
  • Musik
  • Netværk
  • Nyheder
  • Offline
  • Online
  • Online Markedsføring
  • Online underholdning
  • Økonomi
  • Politik
  • Prissamenligning
  • Psykologi
  • Pulver
  • Rådgivning
  • Rejse
  • Rejse Tips
  • salg
  • salg – Marketing
  • Salg & Handel
  • Samfund & Kultur
  • Samfundet
  • SEO
  • Shopping
  • Slankekur
  • Software
  • Spil
  • Spil & Sjov
  • Spise guide
  • Sport
  • Steder – Rejse artikler
  • Styrketræning
  • Tandpleje
  • Teknik
  • Telefoner
  • Terapi
  • Tjen penge
  • Uddannelse & kursus
  • Udendørs
  • Underholdning
  • Vægttab
  • Værktøj
  • Venskab
  • Viden på internettet
  • Virksomheds start
  • Voksne
  • Webshop guide
  • Webshops

Valgmuligheder

  • Opret forfatterprofil
  • Betingelser for brug af Interweb.dk
  • Sådan indsender du en artikel
  • Kontakt

Nyeste artikler

Forstå hvad der sker med en virksomhed i et dødsbo

Hvad er forskellen på coach, mentor og rådgiver? Og hvilken har du brug for i din situation?

Lær at lave en regnskabsanalyse af årsrapporten i din virksomhed

Hvad skal din virksomhed være opmærksom på ved finansiering af fast ejendom?

Reklamer billigt for din virksomhed med kuglepenne med tryk

© 2025 · Interweb.dk